Principală
Înregistrare
Logare
Vineri
2017-11-24
7:34 PM
Bine aţi venit Vizitator | RSS
http://emateler.ucoz.ro/
[ Mesaje noi · Membrii · Regulamentul forumului · Căutare · RSS ]
Pagina 1 din 11
Forum » Discutii generale » Bani pe net - Afaceri Online » E-Commerce (E-Commerce)
E-Commerce
ematelerData: Vineri, 2012-01-27, 10:30 PM | Mesaj # 1
General-colonel
Grup: Administratori
Mesaje: 32
Reputaţie: 0
Status: Offline
E-Commerce în lume

E-Commerce reprezintă promovarea, comercializarea şi vânzarea produselor şi a serviciilor oferite prin intermediul internetului.
În multe cazuri, o companie e-commerce va rezista pe piaţă nu doar bazându-se pe produsele sale. Trebuie să aibă o echipă de management competentă, afaceri bine organizate, un site cu un design reuşit şi cu un nivel de securitate ridicat, servicii bune de vânzare/cumpărare.

Se impune sa ştiţi din start că procesul de construire a unui magazin virtual are o desfăşurare cronologică - fiecare lucru la timpul potrivit.

Cele mai răspândite modele pentru comerţul electronic implementate sunt:
-business to business (B2B)
-business to consumer (B2C)
-business to government (B2G

Tranzacţiile B2B se caracterizează prin faptul că ambele părţi participante la tranzacţia comercială, atât vânzătorul cât şi cumpărătorul, sunt instituţii.
Tranzacţiile B2C se realizează între cumpărători individuali şi vânzători.
Un rol aparte in dezvoltarea comerţului electronic îl au relaţiile B2G, care prin realizarea unui mediu de informare interactiv, rapid şi eficient, pot contribui la conştientizarea avantajelor acestui nou domeniu comercial: E-Commerce.

Firmele se fac cunoscute prin intermediul internetului, publicând cu ajutorul paginilor web informaţii despre serviciile şi produsele pe care le oferă.
Structura clasică a unui magazin web e-commerce:
-prezentarea generală a firmei, a politicii ei şi a obiectivelor, adică un mesaj care să vă caracterizeze cel mai bine firma şi intenţiile.
-informaţii generale despre firmă – adresă, telefon, fax, e-mail.
-prezentarea produselor pe care firma dumneavoastră le furnizează – fotografii, preţ, o descriere succintă, termen de livrarea, modalităţi de plată.
-de preferat este să aveţi şi o rubrică „Noutăţi" pentru ca clientul să fie la curent cu tot ce se întâmplă şi pentru a mări traficul pe site.
 
ematelerData: Vineri, 2012-01-27, 10:30 PM | Mesaj # 2
General-colonel
Grup: Administratori
Mesaje: 32
Reputaţie: 0
Status: Offline
Avantajele oferite de e-commerce sunt numeroase, unele din ele ar fi: -promovarea respectivului produs se face mult mai repede şi mai amplu;
-îmbunătăţirea şi menţinerea relaţiilor cu clienţii;
-nu există limite geografice de promovare şi vânzare a produsului
-economii la vânzarea respectiv cumpărarea produsului
-adaptarea la schimbările survenite pe parcurs se face mult mai repede şi mai uşor
-dezvoltarea unor noi produse se face conform dorinţelor clienţilor

Afaceri e-commerce:

- e-shop (magazin electronic)
- e-mall (magazin electronic universal – mai multe e-shopuri reunite)
- e-procurement (aprovizionare electronică)
- virtual comunities (comunităţi virtuale unde vânzarea - cumpărarea produselor se face doar de câtre membri)

E-Commerce în România

România este singura ţară din răsăritul Europei în care funcţionează e-commerce prin intermediul cardului bancar.

Amploarea tranzacţiilor online intermediate de sistemul 3D Secure românesc, unde plata se efectuează prin card, a continuat să crească încontinuu după lansarea sa, ajungând la suma de 4 milioane de dolari în aprilie 2005.
Valoarea e-commerce ar putea ajunge, la sfârşitul lui 2006, la 80 milioane de euro, o sumă imensă pentru ţara noastră. Numărul magazinelor e-commerce este într-o continuă ascensiune la fel şi cumpărătorii online. Conform celor de la RomCard, în primele cinci luni ale anului 2005 s-au efectuat aproximativ 138.000 de tranzacţii online în sistem 3D Secure, valoarea produsă de aceste cumpărături online ridicându-se la aproximativ 26 milioane $.

Visa şi Mastercard împreună cu RomCard pun la dispoziţie cetăţenilor români sistemul de plată online 3D Secure în care se regăsesc 2 programe: Verified by Visa şi Mastercard SecureCode. Sistemul de plată 3D Secure asigură o mare securitate plătitorului prin faptul că nimeni în afară de el şi de Visa sau Mastercard nu află detaliile cărţii sale de credit.

RomCard ne informează: 700.000 de deţinători de carduri, 30 de comercianţi autorizaţi şi 4 bănci din România oferă suport pentru tranzacţiile online (BCR, BCIT, Alpha Bank şi Raiffeisen Bank) prin intermediul programelor Verified by Visa şi 3D Secure.

Băncile care furnizează servicii de procesare în România sunt Banca Ion Ţiriac, Raiffeisen Bank şi BCR.

Magazinele virtuale statistice sunt cele mai simple modele de magazine virtuale care există (şi cele mai ieftine). Ele prezintă o listă de produse cu preţuri grupate pe categorii. Clientul poate cumpăra online şi primi acasă produsul prin poştă, iar plata se face prin ramburs poştal.
Un magazin virtual statistic vă costă între 150 euro – 450 euro.

Magazine virtuale dinamice cu Shopping Cart (coş de cumpărături)
Clientul poate viziona toate produsele din site cu preţurile şi detaliile lor, el va adăuga în coşul de cumpărături produsele care vrea sa le cumpere iar in momentul în care doreşte să le cumpere va trebui să se înregistreze in magazin (sau să se autentifice daca este deja înregistrat), după care plata se poate face: prin poştă cu ramburs, prin cec, prin cont bancar, direct pe internet cu card de credit sau folosind alte metode care sunt specificate acolo.
Un magazin virtual dinamc vă costă între 500 euro – 4000 euro.
 
Forum » Discutii generale » Bani pe net - Afaceri Online » E-Commerce (E-Commerce)
Pagina 1 din 11
Căutare:

Copyright MyCorp © 2017
portal web
avataresaloanedownload
horoscopimobiliareSiteuri Afaceri
Total Top
Director web
Director-Romanesc.ro: Filme, Poze, Bancuri, Muzica, Liga 1, Horoscop, Jocuri, Sms-uri, Id-uri EnterClick